top of page
Search
  • Marc Boone

Lagio d’amore

Tijdens mijn middagpauze laat ik het gezin weten dat ik onderweg ben naar Lagio d’amore... Karel replied onmiddellijk : “Nog een geluk dat je blootlichaampjes in orde zijn”. Ik heb het al gezegd dat het leuk is als je kinderen hun klassiekers kennen.


Ik volg de oevers van het Lago Maggiore en rijd door Stresa. Ik wist niet dat dit een plek was voor de beau monde. Het ene Grand Hotel naast het andere en in dit geval mag je de naam letterlijk nemen...veel pomp and circumstance waar ik in mijn shabby fietsplunje niet bij hoor...

Ik vervolg mijn weg om uiteindelijk in Arona een last minute booking te nemen... Ik heb honderd kilometer gereden met één batterij... maar die eerste veertig waren gratis..als je de inspanningsinvestering van gisteren even buiten beschouwing laat


14 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page