top of page
Search
  • Marc Boone

High speed....

De afdaling gaat iets vlugger dan de beklimming gisteren...

Ik suis naar beneden en in de tunnels moet ik opletten of ik overschrijd de maximim snelehid van 60 KM per uur... De fiets is relatief baanvast, ondanks alle bagage... alleen bij putten of deksels in het wegdek is het uitkijken geblazen....

Ik moet geconcentreerd blijven op de weg en mijn voorganger en mis dan ook het meeste van het landschap.... je kunt niet alles hebben in het leven...

Ik maak van de gelegenheid gebruik om mijn batterijen verder op te laden. Blijkbaar worden ze door middel van de chargeur niet volledig gechargeerd want ik kan, met behulp van mijn motor, nog twintig kilometer laden vooraleer mijn schermpje oplicht en zegt dat de batterij vol is... De motor heeft blijkbaar geen schade ondervonden van de escapades van gisteren... afwachten wat het wordt tijdens de volgende beproeving...


11 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page